supersportlov!


Så va man hemma igen,tyvärr. En underbar vecka i ett vackert Sverige.

Reste hela gårdagen. 11,5 timmar tog de, en timme kortare än påväg till Tärnaby. Vi starta 9 svensk tid o var framme halv 10 finsk tid. Stanna i Arvidsjaur och i Torneå.

På fredag va de topptur. Tur jag Malin o Ida for, fö annars sko vi nog ha gått miste om nått. Vi traska upp i 1,5 timme, ca 900meters höjd, o sen stanna vi där i en halv timme o sen åkte vi ner. De va bara för vackert landskap, de va helt sjukt snyggt:) o på fredakväll blev de pizza o film i cafét me hela gänget.
Super vecka me super människor. Tack ti Malin o Ida!

Trodde ja sko sova länge idag, men nehej, ja vakna 9. Men lika bra de, väl. Lade in bilderna på datorn, o dom kommer väl opp hit och på facebook o kanske bilddagboken inom kort. Tog dock int så många bilder, men några :)

Ikväll blidde de rewell center. Fick höra om en modevisning ja ska dansa på me 3 andra tjejer i april, så de e väl nått om de:)
 Imoron e de skola igen då. Ha typ int gått i skola på 2 veckor, så de känns lite underligt, men månne ja int klarar mig. Hoppas jag.  
Nåja, nu ska ja börja ladda opp bilderna.



<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Härliga bilder :)

2009-03-01 @ 19:26:35
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: Annu

skoj! Jag ska också vara med i den! :) vet dock inte hur många visningar, tror inte det blir många.. men ändå, skoj att du e där också! :)

2009-03-02 @ 18:25:27
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0