Ray-ban


Lördag.
Sjuktfint väder. Ja borde nästan ta mig en sväng ut! Men de är säkert kallt ändå.
Ja e ännu glad efter gårdagens match! Ja lovar sport vann tack vare för att jag va där . Haha, kanske ändå int .

I alla fall så läste jag på Kenzas blogg att ett par ray-ban wayfarers kostar lite under 900 kronor, altså typ 80 €. Här i Vasa gick jag förbi en glasögonbutik, hmm, de kosta 141 €. Kanske ja borde fara ti sverige och inhandla dem. Fast de blir ju ändå dyrt, för då måst ja ju betala resan också, så kanske de int e nån vits. Men såna ska ja ha iaf! Helst riktiga! i värsta fall fejk !

Idag ska ja laga plättar. Mums mums mums! de kommer bli skitgott!. Eller kanske ja lagar våfflor istället. De blev super då ja laga dem i somras, o de va ju hur gott som helst i torsdags så. Kanske de blir våfflor.

Nu ska ja nog ta o pysa.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Här en dag så va jag sådär åt mamma "jag vill så ha ett par rayban wayfares och hon bara, jag men såna har ju jag" Å så tog hon fram dem, å jag fick dem!! :) jee, fast då hade jag just nån dag innan hunnit inhandla ett par fejk, men men, jag älskar dem båda! :D

2009-03-21 @ 16:52:46
Postat av: Michaela

Här en dag så va jag sådär åt mamma "jag vill så ha ett par rayban wayfares och hon bara, jag men såna har ju jag" Å så tog hon fram dem, å jag fick dem!! :) jee, fast då hade jag just nån dag innan hunnit inhandla ett par fejk, men men, jag älskar dem båda! :D

2009-03-21 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0