Nadja kom hem!



Söndag.
Söndagar är äckliga dagar. Ja gillar int alls söndagar.
Vakna klockan 8 av att Sarahs katt kom ti min säng o ville bli skrapad. O sen ville den ut ur rummet. Somna nog om för de o vaknade sedan 11 igen. Denhä dagen har bara flygit iväg. Ja har inget minne av att ha gjort nått annat en bara vari. Slött!

Ska iaf ikväll ti Mallan o se Twilight! Fast ja borde läsa ut moddaboken. Men den e ju så himmelens tungläst. Men ja ska nog, i alla fall en timme eller två.

Sarah O titioo far hem kl. 18 . O de e synd. Fö då har ja ju ingen att vara med, o speciellt inte då Nadja inte är hemma. Den ha vari borta nu i över 6 veckor. Ja ville inte mista min katt, ja sko ju ha me honompå studentfoto :'( Ja skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka!

Igår hände världens äckligaste grej, o då menar ja världens äckligaste. 
Ja stod o tvättade tänderna, o så mittiallt känner ja nå hackit på min tandborste, o så tittar ja på den o ser att den int e min utan Sarah, vi har sini likadana (puckat!) men hon har typ klippt ett hack i sin så man ska veta de e hennes!  FY FAN va de va ävkligt!! usch usch usch!bläää!

Nåja, nuu moddabok.

Kommentarer
Postat av: Annu

haha jag trodde det skulle komma "o så såg jag det var en spindel på tandborsten" ;)

2009-03-15 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0