Jeansleggings


Sitter o aijar mej över min tumme. Råkade riva tumnageln så nu blev den fö kort.

Lepodag! Så skönt. Först spel, sedan tyska o sen spel igen! o Sen sluta jag !

For hem me mamma, o sen for jag o Sarah 2tiden ti stan. Vi va ti HM,Aukia,Jim o jill o Vila. O först trodde ja int ja sko hitta nå. Men icke sa nicke! Vila! Tack vare doms bra kundbetjäning, så blev de tillome en tröja, o ja som bara sko ha byxor. Nåja, de blir jeansleggings, LJUSA:O! ja har aldrig ljusa byxor. Men nu köpte ja iaf ljusblåa jeansleggings. Ja gillar dom asmyki! O sen en svart stiackad lös tskjorta! Oj oj va man blir glad av att ha shoppa! de måste ske oftare!

Hör på Across the universe soundtracke, skit bra (: Ja som lovade mig själv att hata beatles, men de går int efter att sett den musikalen. 

Jim sturgess som spelar Jude i across the universe

Ikväll blir de tyvärr läsa moddabok o göra läxor ti 100% 
Kom just på att ja har massor me matteläxa, o sen typ 200 stora sidor att läsa i moddaboken. bläjj!
Nåja, kanske bäst ja traskar iväg o börjar läsa då.

moips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0