Ipod och internet= sant


Onsdag.
Moronen börja kanske int så bra. Fick jätte brottom, för mittiallt sko pappa ti botniahallen, o fick värsta brottom att fixa sig före skolan. Nåja påvägen dit så håkar jag att ja int har nå mattegrejs med med, och hade matteprov idag, så blev att köra hem me mamma o hämta allt stuff o sen tibax ti skolan. Blev försenad. Men jag måsta!
Hade spel först. Vi tog i genom cellblock .. den gick väl okej.. men nu e de nog kompet som måst öva. Int sången nåmer. Efter musiken va de menigen att vi sko ha modda. Men läraren kom int så de blev hål. Och på hålet så fick jag nete att funkapå min ipod så ja satt begaistrad över de hela resten av håle, och efter matteprove, som ja hade efter moddan, som vi inte hadde. TUFFT! så coolt.. o så va ju de så himla bra kvalite också!

Nåja, for hem efer provet o klockan 5 bar de av till jumpaskoj med 4-6 åringar. Di va helt söta idag! Lite har man ju nog saknat dem, hadde int sett dem på 2 veckor! Vi hade bana, o de såg nog så roligt ut, så ja sko också ha vila v ara med!

Kom hem och blev snål på kladdkaka, så tror ja ska baka de!

Imoron e ja ledig. De e skönt, men ska ändå ti skolan för att laga fashionweekend dans! De e nästa vecka :O!

Nu kladdkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0