..into his head!



De blir ett snabbt inlägg före jag far iväg igen.
Torsdag. Ja gillar torsdagar asmycket! Först spel, sedan tyska o sedan spel o Sen slutar jag. Klockan 1. SÅÅÅ skönt.
Efter skolan  i alla fall vänta ja på Mallan så ja satt i skolan me några  andra på gården o sola lite. Jaa sola kanske int va de bästa uttrycket, eftersom de nog var såpass kallt att man måste ha ten kofta på sig, men satt i solen, o de va skönt! O stundvis varmt. Så härrlit altså. O sen ha ja planera Jonttes liv också. Bonde kommer han att bli. Hehe. de gjorde jag aaltså undertiden resten va på timme o jag hade slutat:)

Efter skolan for jag på kaffe me Malin, Mia o Elin. De blev waynes. Ja hade int varit dit på sååååå länge! De va så skönt o sitta där o prata skit o komma av sig för att nån snygging gick förbi.

Efter de for jag o köpte new moon boken som ja ska läsa ikväll,  sen for vi hem.

SKa just iväg tibax ti stan. Di har våffeltorsdag på ritz, så de blir antagligen att styra stegen dit o äta våfflor. Gott.

Idag kommer 90210, jippii!! hoppas ja hinner hem tills de börjar. vem vet. Annars får jag ta o se på de på nete.

Men nu ska ja somsagt iväg. Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0