Gå 2, dansa 4 spring 4 dansa 4 spring!

Tisdag.

Vakna kvart före 10. SÅ SKÖNT! att få sova länge. Altså verkligen!
De bar av till veromoda kl. 11 för att prova kläder ti fashionshowen. Är nog inte riktit nöjd me dem, men vad kan man. Tyvärr är det int jag som bestämmer.
Efter de for vi till skolan och lärde oss 2 nya danser till. Huh huh, hur sjutton ska vi hinna tillfredag. Vi ska väl i alla fall öva imorn o sen ska vi o prova resten av kläderna imoron o jaa. Kl. 9.30 har vi frissa tid på  lördag, vitsi jag väntar på de!

Ja kom på att jag har int lämnat in ett tyska projekt som sku vara inne i förra vecka. hups. attans va ja e slarivig. Nåja, hoppas int de gör nått om ja lämnar in de imorn, huvusaken är väl att jag lämnar in de?

Läste nästan hela gårdagen New moon  som sagt. Den e så himla bra. Ska snart o fortsätta läsa.

Ikväll är de dans som vanligt. Ska fösöka att int bli alldeles för trött pga att jaint riktit ännu är frisk så. Men de ordnar sig.

Ska senare lägga in bilder från dagen, men nu New Moon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0