Bussen och barn


Måndag.
Kom för en stund sedan hem..med buss :O de händer INT ofta denhär tiden om dygnet. De var massor me små söta barn i bussen, o sen jag. Vuxen kände man sig i alla fall. O så kom jag o tänka på att om jag nångong skaffar barn, så har jag nog ingen skillnad om de blir en pojke eller en flicka. Då jag var mindre, eller bara några år sedan, var jag helt säker på att jag ville ha bara flickor. Men små pojkar är ju så gulliga också:)


ungefär såhär känner jag mej (:

Nåja nog pratat om barn.
Skrev modda prov, årets textkompetens. O jaa, ja har faktist ingen aning hur de har gått. Ja satt jätte länge o bara fundera vilken jag skulle skriva. Så hann inte planera egentligen nånting. Men månne int de gick helt okej. Full poäng får jag nog trolitvis ändå inte, fast jag borde skriva de för att få åtminstone 9 i kursen. Men nåja, int gråter jag blod över de, som Jessica brukar säga.

Efter halv 12 va jag klar från moddan. 25 min sen för att hinna me bussen som for 11.05 och 1h45min för tidig. För nästa buss for altså 13.15. Lite störande, men jag satt med Jessica i skolan och vänta så de va helt skojj.

Nåja, nu har ja ingen skola på 2 dagar. O de e jäklit skönt. Eller visst, ja har på onsdag spel, men de räknar ja inte helt som skola, o imoron ska vi öva på fashionshow danserna så de  räknar ja inte heller som skola. Så i princip är jag ledig nu i 2 dagar.

Vet inte riktit vad jag skall hitta på för ikväll. Men nånting kommer jag nog på. 

Nu , New moon! blev inget igår, de blev för sent.



Kommentarer
Postat av: Jeba

gråta blod över det skall du int göra (;

2009-03-30 @ 17:49:26
URL: http://jebajeba.blogg.se/
Postat av: mallan

duuu din sötunge på den bilden ;D :D

2009-03-31 @ 12:33:42
URL: http://marwins.blogg.se/
Postat av: öst

men gud va du e söt på bilden

2009-03-31 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0