Across the universe



Vanlig skoldag idag igen. 
Bortsett från matteminitest. 
De gick väl helt okej. Men ja fatta som int va hon mena. Va sjutton e en variabel? o jaa..så ja försto int altså va hon fråga efter, men ja gissa..o ja tror ja gissa rätt! hoppas iaf.

Sko egentligen ha börja först kvart före 12, eller int egentligen. Men grejjen va den att vi hade pmh. Altså laga projekt. Men jag o jessica hade ju haft vårt redan. så i princip va de onödigt att komma på timmen. Men ja titta på början av musikalen across the universe. O den va bra ! o ja e så inne i låtarna nu! o blä ja hade ju lova mig själv att hata beatles o doms musik, men de går int riktit efter att ha sett den dä musikalen. Nä nu måst ja no ladda ner soundtracke o lägga på min ipod ! O han huvupersonen e ju bara för het! o men sin dialekt o allt ...ääh!


e int han söt!

De e nog lite jobbigt att dom snyggaste människorna finns på vita duken! Kan int dom bara få för sig att komma ti Vasa!
jajaa teinisnack nu slutar jag!

Hade iaf barnjumppa idag. Ida va sjuk så en annan tjej vikariera henne iställe. O de gick nog bra. Vi lekte bara idag så:)
Efter de kom ja hem  o så klart filmen som ja altså påbörjade i skolan, o sen ha ja bara slappa o sjungi resten av kvällen. Borde ha läst moddabok. Men ja ha int orka. Ja ska ha denn utläst i övämoron, lycka till säger jag bara! kommer aldrig hinna. Men kanske halva  boken!

Mina fingrar som ja brände igår mår bättre idag. Men de känns ännu underligt i dem.

Usch, ja har nå fel i halsen. Varje gång ja andas in djupt, börjar de kittla helt grymt o ja börjar hosta som nån galning! jobbit värre!

Men nu ska ja o sova!
Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0