myggor


Kom just in, har varit o matat myggorna. Jävlamyggfan. Ja hatar myggor. Myggor är trevliga på våren då man träffar på den första, men under sommaren hinner man tröttna på dom små jävlarna som suger blod o sprutar in gift som kliar. Dumma myggor.

Idag fyller Jessica W 18 år. Oh my, big mama, månne hon har några rynkor? Enligt henne hade hon inga, men jag vet att man får rynkor då man fyller 18...eller?
Grattis till dig gumman på din dag!

Ett ostadigt väder, med moln, regn och sol. Solade en stund, men sen for solen i moln.

Ja e sjukt snål på Malaco truly juicy, eller va de nu heter. Jävla bra reklam de hade på tv, jag är helt såld, jag måst få!


Har tittat på the City hela dagen, oh, skulle de int va helt sjukt härligt att fara till New York?! Kanske ja tar o flyttar till USA i alla fall, eller vadå i alla fall, det har jag ju tänkt mig hela tiden.


Kommentarer
Postat av: RobPattz

åh tack tack=)

2009-06-14 @ 19:43:40
URL: http://robpattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0