framtiden ett frågetecken


Jg är hungrig. Borde äta nått.

Va igår me Jessicorna o cykla lite runt i vasa. Sedan satte vi oss på en bänk o hörde på streetblues (tror ja) o drack milkshake, eller jag drack milkshake, di åt glass.
Jepp, vi satt där o var skadeglada. En fin glädje de, Hemsk människa jag e;D

Laptopen e helt sjukt var att ha e famnen. Bena typ bränns. 

Kändes underligt då jag duschade idag, för håret var så mycket kortare! o sen e de oppklippt så de kändes jätte mycke tunnare också. Men ja gillar de.

Sku dansa me Ida idag men hon e sjuk :/. Tycker alla ska hålla tummarna att hon blir frisk snabbt.

oh, ja vet de e jätte länge kvar tills ja ska fara o studera, men ja sko jätte gärna veta va de finns att studera som jag sku kunna va intresserad av. De e typ totalt tomt i huvudet, och de sko varaen sådan lättnad att veta att de finns en utbildning ja sko vila gå. O ja vet int hur jag mittiallt blevorolig, men de blev jag.

nu regnar de.
nä de gjorde de int. ja ljög, hups!


Kommentarer
Postat av: RobPattz

aw tack=)

eftersom att jag är anonym så kommer jag nog inte göra det....:)

2009-06-11 @ 06:58:55
URL: http://robpattz.blogg.se/
Postat av: jennie

ja självklart gäller det alla kändisar. men känns verkligen som detta har gått till överdrift med dem två nu... man undrar varje dag, vad är det nya som kommer hända idag?

2009-06-11 @ 09:48:31
URL: http://ccarlijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0