abborrburgare och försvunnen katt, igen



Oj herregud vilken dag. De börja ju såklart med dagslägret för barn där jag är ledare. Vi gjorde abborrburgare, som faktist va jätte goda. Trodde int att hamburgare med fisk skulle smaka någo gott, men de var jätte gott.
Efter maten pysslade vi med pärlor, och dagen med 10 åringarna var faktist rolig. Inte alls lika tung som igår.

Kom hem halv 4 tiden, och såg ett friends avsnitt, och sedan började det.
Sarah fick inte in titioo, hon var spårlöst försvunnen.
Nu efter 2,5 timmars sökande och genomblöta kläder, är jag entligen inne.
Kunde inte tro att en av våra katter igen skulle ha rymmt. De var int alls kul, men med lite hopp i alla fall fortsatte vi att söka. Vilket visade sig vara tur, eftersom då jag nästan hade gett opp, sitter katten på terassen och ser dumt på mig och Sarah. "Vad skriker ni för", undrade hon säkert.

En blöt katt som beter sig som om ingenting skulle ha hänt och glädjetårar var blandningen för 10 minuter sedan.

Är så sjukt limin i kroppen, men är ändå hur into som helst på att fara på dans ikväll. Jag vill så gärna!

Nu ska ja låta syrran komma o göra sitt skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0