Satu vs klädhög


Jag nästanpackar sombäst  inför den kommande resan.

Har kämpat med den allt för stora klädhögen på stolen. Ni vet, kläderna som man egentligen borde vika tillbaka in i skåpet men som man slänger på en stol istället för att det är enklare. Nåja, kanske inte 2/3 skulle ha behövts slängas i tvätten, men det är enklare att tvätta än att gissa om nått är rent eller smutsigt. För hur kan man minnas när man senast har använt en tröja???

I alla fall så håller jag på att tvätta kläderna som skall med på resan. Eller jag gör ju inte det, utan tvättmaskinen men i alla fall.
Har också insett att jag har ganska mycket jag ännu borde handla före jag far. Finns det något som jag borde ta med?! Att packa är ju  i och för sig ganska tråkit, men på något vis ser jag ändå fram emot de. O framförallt själva resan. Bara 5 dagar kvar. Jag kan int fatta de.

Imoron har mamma och pappa bröllopsdag. Så vi ska antagligen ut och äta. Till närpes tyckte mamma, där finns nån växthus restaurang. 

Nåja, nu ska ja fortsätta med mitt städande och planerade inför resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0