Nånting äckligt läsvärt



Nånting hemskt äckligt hände idag.

Jag var ute med katten. Såg en spindel på marken och tänkte att jag skall vara MODIG och mosa den. Nåja, räkna ner för mig själv på samma gång som jag hade konversationen "gör de, nej, gör de, nej, gör de" i mitt huvud. Bestämde mig för att göra det. Tryckte sakta foten på den äckliga spindel, och höll den där i kanske 1,5 sekunder för att försäkra mig om att spindeln verkligen var  död. Då jag lyfter upp foten ser jag hur hundratals minispindlar sprider sig från den störres  våta fläck. FY FAN vad det var äckligt. trodde jag skulle spy av äckllighet. Nu efteråt då jag tänker på händelsen tycker jag aningen synd om den mosade spindeln...inte visste ju jag att den var gravid!!

Kommentarer
Postat av: Thai

Jag hade blivit hysterisk i samma situation, extrem spindelfobi som jag har... >.<

2009-07-04 @ 16:54:22
URL: http://thaiswebb.blogg.se/
Postat av: mallan

hahahahaa :D de va de roligaste blogginlägg ja ha läst på länge :D speciellt sista meningen (inte visste ja ju att den va gravid) ;D haha



men fyyyy fan va äcklit :( :/

2009-07-05 @ 21:55:33
URL: http://marwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0