Gratulerar till min äldsta vän


Nåja, så var man här igen då. Huvudvärken spökar någonstans i bakgrunden, men förövrigt är allt bra och att komma tillbaka till verkligheten är också på godväg.

Matteprepkursen kan gå o dra sig i röven, men månne jag int klarar av ännu 3 dagar. Det är ju bara det att de som vi räknar e långmatte?! Inte sku de vara nå problem om jag int sku ha kortmatte!! Jävla dumma idioter som bestämt att blanda grupperna! 

Efter prepkursen for vi iväg till Strampen på lunch för att fira Jessica M som fyller idag 18! Jag som ännu minns då hon var liten. Grattis söt! Trevligt att träffa folk igen, då man är tibaka i Finland. Och jaa, man lär sig verkligen uppskatta sitt hem då man är borta, och rågbrödet får vi inte glömma bort!!

Träffade Mallan igår också, så himla härlit att se henne igen! Vi satt fast hur länge på Waynes och tala skit!

Ikväll hoppas jag att den 3e star wars filmen står på schemat. De myndiga ska o fira Jeba, men är man född sent på året så är man. Skit!

Nåja, idag tänker jag i alla fall lägga upp bilder hit, bara int det tar alldeles för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0