fredag..imoron


Planerna för kvällen står lika öppna som en hungrig fågelunges mun. Ah, vilken fin metafor...eller ja, heter de så? Livet ler och allt är bra. Eller  nästan i alla fall.

Tack så mycket för att det är fredag imorgon så ja sliper den dä otroligt dumma kursen, men lärt mig nått har jag säkert ändå gjort.

Ute e de varmt så ja bestämde mig för att sola en stund. Låg där en halvtimme och resultat hade jag redan fått.

Och så kom jag och tänka på min klumpighet. Ramla in i klassrum och ut ur bussar är inget nyt. Men de börjar vara tomt på den fronten så kanske det är dags att börja klumpa till sig lite. ELLER fara på lenkki för att göra motsatsen. All choklad på resan kanske (har inte vågat väga mig;)) har satt sina spår, men Anna Franks dagbok ligger ändå i första hand. 
Usch vad dethär låter diktigt, bästm jag slutar före nått värre händer.



o så poängtera MallanBallan att de heter liknelse och int metafor! så byt ordet där lite högre opp till liknelse istället för metafor!

Kommentarer
Postat av: mallanballan

liknelse ;D haha int metafor, de en lite annan sak :D ja vet ja e punktknullare

2009-07-30 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0