Break


Nåja, så har ja laddat upp sista bilderna på Facebook från resan. Själv har jag börja vänja mig vid vardagen, men kan fortfarande inte släppa tanken på resan, den var faktist så jävla bra!

Är sånt fan av de där breakdansarna, så har bestämt mig för att hitta dom på facebook. Tyvärr tror jag inte dom har nå fanclub där, men man kan ju alltid hoppas!

Mattekursen tog slut idag. Äntligen. + vi fick sluta 1,5h tidigare också. Så det var huippu.

Min skrivlust tog slut direkt då jag började med inlägget, så bäst att sluta före de blir flummvlkgjkbjgdk.



iiiih! vadå saknar! bästa dagen på länge! först dansa själv och sedan se på jävla bra breakshow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0