6 dagar och sommaruni



Har kämpat med pappa med en engångsgrill...Dom är nog ingenting att ha.
Vi skulle köpa en ny grill i våras, men de blev aldrig av, så nu då vi vill ha grillmat blir de att ta till engångsgrillen.
Får se hur de blir.

Ikväll blir det strömsö. Fira Ellan som fyller 18! Stor flicka, grattis!

och idag är det bara 6 dagar kvar till the resa. Wuhuu vad jag väntar. Det kommer bli så jäkla roligt, hoppas jag iaf. Så har vi fått brev från hon som har hand om det och jag är nog ganska på G!


Fick också brev från sommaruni idag. De blir matte rep i sommar. en vecka räkna matte från 9-13. Huh huh, men de är nog bra, så behöver jag antagligen inte räkna så mycket sen senare. 
Sen kom jag på att jag måste läsa en förintelse bok och skriva några tusen ord om den. Hjälp. Men månne jag int klarar av det.

Det är så mycket i höst som händer så jag nästan väntar på det. Eller inte väntar, inte på det sättet att jag skulle villa tibax till skolan nu. Men jag ser smått framemot alla projekt, förintelsen och musikalen osv. Studentskrivningarna ser  jag kanske int direkt framemot, men visst vill jag ta studenten så snabbt som möjligt..

Nu ska de kokas ris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0