Varför alltid välja mig?!


Kom just från Jumppa skoj, di dä småbarnen e nog ganska gulliga sist och slutligen.

Skola idag. Började me en skön sovmoron. Fortsatte med matte, o jaa, vi fick ut minitesten o fatta!!! ja fick 19,5/24. Ja blev så chockad. För ja trodde ja hadde uppfattat allt fel, fö de kändes verkligen som om ja int sko ha kunna nått, men tydligen kunde jag, vilket jag är helkt glad för. Imoron e de ett till minitest som gäller, men nu hadlar de om statistik, o de känns int alls bra. Bara de dä närmevärde som vi nu har om fö de e enkelt,men all annan statistik e helt oförståeligt. Men vem vet, kanske jag fattar de också, nåja, de visar sig i minitestet. Borde börja öva nu så småningom...
Nåja de fortsatte me hissa och hissaförhör, ja kunde inget!! O ja tycker int om att vår lärare alltid tar mig då de kommer ti frågor o sånt, för jag markerar ju inte! De finns folk i klassen hon påriktit aldrig ha tagi sådä på måfå för att ingen annan  markerar, men ja har blivi tagen säkert 2 ggr/ timme. ARGH! Fö int e de kul att säga, "ja vet int" framför klassen, ja menar, ja kan inge hissa så varför fråga mig, e de int meningen att ja ska lära mig där, o int kunna allt redan...ooh, om de e nån som vet varför hon gör sådär o varför hon alltid tar mig så säg till!!! O ja, de dä blev väl lite flummit, men nån kanske fatta de där. 
Nåja o sen hadde vi psykka o sen grupphandledning. Jag tycker absolut vi ska plantera palmer!

Jumpaskojj me barnen då klockan 5-6 o nu sitter jag här. Klockan 20 ska ja på dans, o de håller på 1 timme. O sen klockan 21 så är min danslärare me på TV4, semestersvenskarna, så de ska ja ju se på, o sen kommer made in sweden o d måst ja ju o se på, så ja har nog int riktit tid att göra nå läxor ;)
Men nog ska ja göra dem också, eller läxorna e gjorda, men int övase på mattetest o int heller bestämningen av moddaargumentämnet.

Oj, va ska ja argumentera om?! ja har absolut ingen aning!! Hjälp mig snälla nån!

Ja e trött, o lite hungri. Men ja ska nog ibnt äta nått före dansen fö ja vill int få stickningar. Stickningar heter väl annars håll i sverige?


Ja föreslog ti Sarah att vi på lördag sko fara o äta ti Chili Lime o sedan fara o titta på twilight, men hon tyckte de lät lite dyrt, så ja tror vi får ta o skippa ena. Ja hoppas hennes katt Ti-ti-oo blir bra igen, fö den e väl lite sjuk tror ja.

Men nåja, int har ja så mycket mer att skriva om denhä dagen. Ja borde börja söka sommarjobb NU!

Ha de  bra!

Kommentarer
Postat av: Sarah

En viss engelskalärare vars namn rimmar på...öh, korrn, sa att lärare alltid har dem o svara som tittar upp mot dem.



Ska bli kul me lörda :) Hoppas Titioo är i skick. Hon äter så dåligt, smakar bara lite på maten. Skinka går däremot alltid ner. Tänk om hon bara e kräsen? Fan, då ha min uppfostran av henne slagit slint. Nu kom hono satt sig i min famn och satte tassen på datorn, du kan ta det som hälsningar.

2009-01-21 @ 18:50:32
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: ida

Ska iväg och äta till chili & lime på lördaa .. ;D



Men ja, österrike mejlet imårån!! DIREKT på mårån! :) JEEIJ!

2009-01-21 @ 22:34:28
URL: http://bloggen.fi/ippeli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0