Söndagar söndagar

Söndag idag då. Skönt att sova läänge...fö de fick ja minsann int göra igår. Vakna 8 för att starta ti Åbo me Sarah o pappa. Vi var framme i Åbo nångong 2 tiden, och därifrån for vi sedan tibaka 5-halv 6 tiden. Så igår satt jag i bilen i ca 9-10 timmar. Tyvärr lämna Sarah i Åbo :(

Blev dock mycket glad då ja öppnade vasabladets första sida..BJÖRN GUSTAFSSON kommer ti Vasa (o Lappfjärd) wuuuhuuuuu!!! äntligen. Och honom ska jag se! Fast sedan slog de mig att 13 feb. då han e i Vasa e de äldstes dans, SKIT! vilken otur.!!!!! Och 14 feb. då han kommer ti lappfjärd, så kanske spanjorerna kommer till Vasa...men det får dom int! fö jag SKA o se på honom. Så de blir lappfjärd då! Altsåååååååå ääääääääh va ja blev glad :D!!!  Malin ringde opp en stund efter o va lika överlyckli. Jag o hon ska stå utanför studioticket då de öppnar o fara o köpa biljett!!! ääääh!!! 

Nåja.. idag ha ja titta på let's danc o körslaget. Sedan ha ja skrivi klart en moddauppsats som sög! O nu sitter jag här o funderar att ja borde kanske ta o se nån dansfilm för att bli lite på G för att seanre göra en dans. Månne int de går :)

Imoron e de måndag, o ja ska ha en såndä stor cdspelare som har grymmmmt bra ljud. Ända e att dom kostar 270 euro..men ja ska ha en sådan i alla fall. Imoron ska ja på teater me Jessica. De blir kul!

Men ja har nog inte så mycket annat på hjärta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0