Sista dagen på jullovet

Altså kan jag sitta mer obekvämt! Dehä dödar min nacke,allvarligt!

Sista dagen på jullove, o sko nog nästan kuna ha några dagar till! Visst är de kiva då skolan börjar o man träffar folk sådär varje dag men nog har de ju vari helt jävla skönt me jullov. Synd ja ha svängt opp och ner på dygnsrytmen. Ska satsa på att fara före 12 och sova idag.

På eftermiddan va ja på kaffe me Malin. De va skönt att prata me henne. Ha knappt gjort de under lovet alls. Men det var iaf skojj! Nu på kvällen var jag hos Jessica W en sväng, och det var också hur bra som helst. Åt min belgiska choklad som jag fick av henne då hon var dit, mums altså! Tack för den söt!

Imorn e de altså skola, och bara 3 dagar innan Sarah flyttar tibax ti Åbo. Ja flyttar efter! Kommer va sjukt tråkit utan henne! O katten kommer jag också att sakna, tur jag har Nadja! Sarah får komma tibax hit så snabbt hon kan!

Hmm..funderar på att skaffa en stor mancka vart man kan koppla Ipodden också, så ja int behöver bränna cd skivor ti danstimmarna..tror faktist ja tar och gör de.

Men egentligen har ja int så mycket mer att berätta. Är skyld i  Sarah massage, kanske ja borde ge henne den nu. Och kalt om fötterna har jag! Tur mommo stickar sockor.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0