Klänningen e borta.



Okej, igår blev de inget inlägg, fö ja hann int skriva nått, men.

Skola, o de betyder moddaargumentation. Har nog aldrig vari sådä jävla nervös i hela mitt liv altså, de va pain. Men de gick väl helt bra.
Jag o Pappa for iväg ti stan senare på dagen, de blev tekniset,sportsclub och matbutiken. Vi tekniset köpte vi ett till kanalpaket, world. Mamma tycker ja borde lära mig mer tyska, o de dä kanalpaketet innehåller 2 tyskspråkiga kanaler o sen nå spanska o sånt så, int klagar jag ! Sedan ble de sportsclub. Pappa ska hyra mitt gymkort till 1.3 så :). De va min gammla jumppalärare som tog hand om de :)
Nåja, sedan va de meningen att ja sko fara o åka pulkka me Mallan o Mia, men ja orka int sedan ti slut, var så trött så ja lämna hemma istället o tog emot Sarah o Titioo då di kom hem. Titioo e ju så söt o vild o galen. Nadja visar int riktit att han sko gilla att Titioo också kom med, men ja tror nog han innerst inne e ganska glad. Såg på let's dance, o e förvånad att blondinbella åkte ut. Jag trodde nog att hennes fans sko rösta på henne men tydligen int. Däremot tyckte jag att hon Kitty, va nu hon e fö nå, sko kunna åka ut, hon kan ju int överhuvutaget dansa, blondinbella är nog flera gånger bättre.

Idag borde ja väl gå på stan o läta äldestesdans klänning. Men jaa, vet int riktit vart ja ska fara o läta. O de hemska har hänt, di har tagi bort den dä klänningsreklamen från facebook, så ja kommer ju aldrig hitta den dä klänningen nåmer :(

Ikväll ska jag o Sarah troligtvis o se på twilight. Ha hört dene  bra, men ska nog int ha för stora förväntningar, fö annars kanske jag blir besviken.

Men nåja, lite uppdatering, men nu ska ja nog ta o avsluta här.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0