Jag e ett måndagsbarn..

NOT! ( eller jå tydligen enligt mamma!)

Tänkte skippa sovmoronen o fa ti skolan o göra skolarbete, men skippa dansen iställe o for hem sista  blocke.

De blidde finska o engelska o matte o hissa ikväll...huh huh, myki myki läxor. Somtur behöver vi int göra engelska bokpresentationen tills imorn!!!!! fö annars sko ja nog ha drunkna i arbete!
Jag va ti Öst o räkna matte idag. Tack gulle för hjälpen, sko nog int klara kursen utan dig!
..
..
.. här borde en bild på öst vara men datorn kråtar så ni får ta o titta på text iställe :D

Nåja, matte räkna ja hos jessica o sen kom ja hem, o åt lite o laga 3 åttor ti dansen imoron. 

O jag o Ida ska börja på allvar laga österrikedans unedr provveckan :)

O imoron får vi veta vem spanjor man får, tjuhuuuuuu!!! Skojj,! hoppas nu min o Jebas e kaverin!

men altså, ja har nog int så mycke annat att skriva, så pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken jättefin profilbild gulle! Kram <3

2009-01-19 @ 23:22:53
URL: http://satu.blogg.se/
Postat av: satu

Tack ska du ha syster! Anna-Karin ha tagi fotot :)

2009-01-20 @ 14:55:23
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0