Det nya året 2009

OJ, var ska jag börja.
Okej, ja bestämde mej för att börja blogga, jag föll för grupptrycket och tyckte att vad vore inte bättre än att börja blogga 1.1.09. Den största orsaken var väl kanske den att jag inte minns alla fina stunder från 2008 och om man bloggar någålunda ofta, så kommer man ju att minnas i alla fall lite av det kommande året.

nåjaa, nog om det.

Sitter sombäst med syrrans kattunge i famnen och funderar vad jag ska skriva. Idag är i alla fall en äcklig dag, ja känner mej så spurgu! Borde gå i duschen, men ja orkar bara int. Vakna 15.20 idag..skönt att sova länge :)

En vecka kvar av jullovet och sen är det skolan som kallar igen. Har 3 böcker att läsa under 1 vecka, vad var nu det där med att vi inte kommer att få läxor över jullovet?! Att läsa bäcker är ju också läxor :/ Har i alla fall övertygat Sarah om att 5 perioder inte är så bra.

År 2009 kommer bli helt jätte bra! Jag har bestämt mig att leva livet och skita fullständigt i alla äckliga problem och sånt, de löser sig ändå alltid. Jag kommer att resa massor, det har ja bestämt och dansa maaasssor, fö det har jag inte gjort år 2008, eller i alla fall inte så mycket som jag skulle ha velat. Men bäst av allt, ja kommer att äta godis! Ett år utan godis har lagt sina spår, eller har de? Nå inga onyttiga godisämnen har trängt sig in i min kropp under 2008.

Nåja, nu orkar jag inte skriva nåmer. Det första inlägget är altså klart. Det gick smärtfritt, nästan. Kattungens vassa tänder har dock borrat sig igenom min hud lite grann, men den har ju ingen annan att leka med än mig så, ja måst väl offra mina händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0