Det är bara 2.1.09 en gång i hela mitt liv.

Jåpp...så e de, o de bar av ti waynes me Jessica x2. Söta tjejer de där!
Men han nya ägaren kan nog inte riktit de där med att ta beställningar. Chilly chai latte, ska va kall o bara smaka sött...den va varm o smaka kaffe. Min kaffe mocha beställde jag kall, dock inte gräddigt ljummen!
Efter ett tag kom bruna Jonathan som ha vari ti Afrika, lyx! Och sedan efter en stund också söta Malin o Mani.
Sedan bar de för min del iväg hem, men klumpig som jag är var det nu bara så att jag glömde telefonen, nå ja fick den till slut :)

Ja, o nu sitter ja här. Ja fösöker installera mig i bloggvärlden och annars också utforska stället. De går väl bra...antar jag. Hu gör man?!

Den dä gräddiga kaffemochan va nog int riktit min grejj, mår dåligt gör jag iaf av den.

Ja hadde en blogg en gång, på papper,fi. Ja skrev i den då ja var till Malta. Har nu ändå glömt bort vad jag hette så den finns väl kanske int kvar.

I kväll ska jag kanske träffa Jeba igen, men först ska jag o Sarah laga pizza. De tar länge :/. Och så borde jag köpa nya byxor och sånt. Får ta de nån annan dag.

Idag då ja vakna slogs jag av en tanke, att sen då ja har bestämmt mig att skaffa barn, så kanske jag ändå vill ha en pojke. Fast jag alltid har tyckt att jag bara vill ha flickor. Men tänk nu, en pojke sko ju va ganska gulligt :)

Äh, o nu flummar jag. Bäst ja slutar skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0