Dansgruppsnamn?!?!

 
Jaa, hadde matteprov idag. Det gick väl helt okej, har iaf 1 uppg fel. äschdå:/ o säkert små fel överallt i prove så.. :/

For hem redan direkt efter provet. Sarah sko ti tåge så. Hon kommer igen om 2 veckor sa hon :D! Glad Satu!

Nu hör ja på mr. brightside fast ja borde läsa på hissaprovet som ja har imoron. Men ja ska bara skriva dehä inlägge o sedan :).
Ida hadde fått ett jäääätte långt mail av den dä tanten som har hand om österrikeanmälningarna, Vitsi ja e på G! Fatta, dansa där o vara där på Gym For Life i 4 dagar ! o resa igenom europa i 1,5 veckor!! Nåja iaf så kommer VGF's ordförande ti högs. idag efter mina träningar så ska vi prata om de me henne!! Skojj Skojj! MEN! na har jag o Ida ett litet litet problem, vi sko måsta hitta på ett namn ti vår lilla grupp som består av mig och Ida. Har nån nå kiva förslag?! 

Oj va ja väntar på inkommande period, den e så slö! Ja laga den slö för ja orkar bara int me full period igen :)

Sarahs katt svalde en liten bit flees tyg tror vi , de va kanske int så jätte bra :S, men iaf så klarar nog den sig, den e så gosit duktig! Nadja saknar den nog lite tror ja..Jag med!

Men nu ska ja öva på prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0