Utmanad



Okej, ja ha blivi utmanad igen så nu tar ja o försöker hitta på 8 saker om mig som ingen vet.


1. Mitt andra namn är Cecilia

2. Då jag är hemma dansar jag hela tiden. Ja kan helt enkelt int stå still.

3. Före vi tog vår katt, så tyckte jag int alls om katter. Jag ville helt enkelt int ha någon katt, ja ville ha en hund. Nu skulle jag aldrig byta bort en katt för en hund :) (fast nu e Nadja försvunnen :()

4. Jag har lite hårförlängdning, och skall kanske lägga mer.

5. Jag blir lätt generad.

6. Men jag älskar dock att bjuda på mej själv och gör ofta ofta  bort mig. Så jag är jätte sprallig.

7. Jepp, ja e nog lite av en killtjusare :), Just nu tycker ja nog hetaste levande varelsen är Robert Pattinson :)

8. Jag planerar ta ett mellanår, resa , jobba eller dansa..eller varför int alla tre?


Nåja, de va lite fakta om mig.
Ja tänker int utmana nån, tråkig som jag är.

Förkyld är jag, men ja hoppas ja blir bättre. Höll dansen o de var nog jätte tungt me tanke på att ja e sjuk.


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0