sjukling nr 1


O katten e fortfarande försvunnen :( Kom hem nu Nadja!

O så va man hemma från skolan pga sjukling. Ja hatar att vara sjuk. Absolut hatar!! 
Nåja, int e de de som e probleme, utan probleme e va ja ska göra me dansen idag. Vet ingen som sko kunna hålla den iställe för mig, så ja måst väl göra de själv. Ska börja me ny serie idag. Musiken blir smooth criminal av Michael Jackson. Den e skit bra. Tack till Öst som hittade den!

Mitt huvu känns som en jävla stor boll som tar ont o väger 100 kg. Jättejobbigt. Jag fo bara ti skolan för att få engelskaprovet. så ja va där från 8 ti halv 9 sedan for jag hem. Visst, ja kanske int sko ens ha behöva fara o ta engelskaprove, men ja ville sen int fara ensam ti engelskaläraren o ta de fö ja visste ju int hu de hade gått. Fjanttiga jag, ja vet. Nå i alla fall så kom jaghem kvart före 9, o for o sova. Ja sov från 9 ti halv 2. Skönt va de, bortsett från att man e sjuk. Ja brukar int va borta från skolan fast ja e sjuk. Ja kämpar mej igenom dagarna i alla fall. Men om ja mot förmodan e borta, så e ja verkligen sjuk. Men jaa, nu va de de att de va sista dagen på en period, så vi sko ändå int gå igenom nått viktit + att jag måst verkligen bli frisk från denhä flunssan!

Imoron börjar ny period, tack fö de. ÄNTLIGEN! Ja har nog aldrig önskat att en period ska börja så mycket som ja vill att denhä ska göra de.

O på torsdag ska ja o prova min klänning.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Thai

Jah! Hofman i bigga nästa period! :3



F'resten: Du har blivit utmanad, http://thaiswebb.blogg.se/2009/february/jag-har-blivit-utmanad.html ;)

2009-02-03 @ 18:09:32
URL: http://thaiswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0