Penkkis



jaa-a, de va nog helt skojj. Vårt lag vann så de va ju bra!
Sista penkkisen före man själv e den som utsätter andra för pinsamheter o smuts. Ett år o jag skriver studenten. Känns otrolit bra!

Efter penkkis hadde vi spel. Vi spela phantome of the opera...

Sedan for jag ti stan. De va underkläder o monon som va på inköpslistan. Mina monon e snygga! 

Altså ja blir aningen störd på F:et som pipar i mitt öra!

Ikväll e de altså dramadiplom övning en stund, sen blir de hem o laga läxor o si på 90210 o planera morondagen o vecka 9. Imoron e de altså ÄD Björn Gustafsson o ÄD-efterfest som gäller! tjuhuu säger jag bara!!! De blir nog bästa fredagen på länge!

Men Nadja har idag varit borta i 2 veckor :( Kom hem nu!

Nåja, nu ska ja äta o sen iväg.

Kommentarer
Postat av: janie

desamma :) <3

2009-02-14 @ 16:11:43
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0