Ont i halsen, fan!



Ont i halsen som fan! Ja hatar att bli förkyld!!!
 
Katten e ännu försvunnen. Ja gillar int alls dehär. Den har vari nu i 3½ dag borta. Den MÅST komma hem senast imoron!

Vi va me Ida på häämessut idag. Gud va fina bröllopsklänningar di hadde!  Ja bestämde mig för att ha ett stort bröllop då ja gifter mej, men de kommer nog ta ett tag tills de.
Annu va också så duktig så!

Sedan for vi me mamma o pappa o käka pizza. Gott gott va de, o mätt blev man.

Kom hem o börja läsa på min engelskabok. Den ska va färdig läst tills imoron. Jag har läst 100/265 sidor. Oj. Spara jag det där också till sista minuten?

Snart byter vi period! shit va ja längtar. Ja orkar int me denhär perioden nåmer!! Den e bara för pain! O imoron får vi väl antagligen ut proven. Usch, ja vill int ha di!

Men nu ska ja fortsätta läsa engelskabok.

Kommentarer
Postat av: Annu

Tack för att ni kom! Det betydde MASSOR!! :) <3

2009-02-03 @ 21:40:54
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0