9,MG



O Nadja är fortfarande borta :(

Skola idag då. Kännde mej lite krasslig men for iaf. Har ont i halsen o så känner jag mej aningen snorig.
Fick i alla fall ut mitt hissa prov. Ja som trodde ja hade massor me sakfel o sånt o att de nog int kommer att ge nå höga poäng, men ja fick 9 så ja e nöjd:).
Sedan hade vi engelska. Berätta om min engelskabok. De gick nog riktit bra men int to de 10 minuter int.
O sedan modda. Vi så på en kortfilm gjord i Sverige. Heh, den va lite skojjig.

Nåja sedan va de övning ti äldstessdans, o huh huh va ja o Ida snurra i valsen, man blev ju nästan snurrig.
O efter de så planera jag soffan o jessica vårt dramadiplom. Vi kom lite frammåt. De blir nog bra.

Imoron e de dans igen. O ja borde komma på en showdans+ musik. Vet nån nå bra musik man kan ha ti showdans?!

Nåja, nu kom kusinen o hennes pojkvän så hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0