1 vecka :(


Nu har nadja vari borta en vecka. Oh, ja gillar int alls dehär!

Skön skoldag. Musik, tyska musik o sen sluta jag. Altså klockan 1.

Ja kom hem, o la mej på soffan me ipoden ikopplad i öronen, o de va nog de skönaste ja gjort på länge! Man somna int, mende va just sådä passligt vila fö att få nya krafter. Ja har i alla fall huvuärk nu.

Ja vill bara dansa. Varför vill man dansa då man int i princip får? Ja har bara så myki energi som sko kuna gå till att laga mer på koreografin. OH ja blir galen! Fast ja dansar nog lite sådär i smyg, men shh!

Ikväll ska jag i alla fall sätta mig framför tvn (eller datorn) o kolla film. Ja ska bli frisk o ja tror de ända sättet e att äta onyttit o titta på film. Så så låter min kväll..

Måjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0