lockigt hår

Vet in vad som är pinsamt? Då man stiger på bussen och busskortet funkar inte. Man provar och provar o inget funkar, sedan tar busschauffören kortet och provar, tittar på det och utbrister HÖGT så hela bussen hör. "Men dethär e ju inget busskort, de här e ju bibbakortet" och sedan skrattar han hånfullt och får hela bussen med på noterna.
Ja, dethär hände inte idag. Det var för ganska länge sedan, men samma sak tänkte hända då jag tog fram visa electronkortet...somtur hann jag märka det före, så ingen skada skedd.
Mac:ar har några negativa sidor. Men bara nårga. En sak är att det tar ibland en evighet att öppna vissa internet-sidor som inte tar länge på en "vanlig" dator, en annan sak är att då jag skriver ett blogginlägg med stycken, blir det bara en ända lång text som är jobbig att läsa. Bu!

Kommentarer
Postat av: Annu

hihi, minns då det hände för dig! Fnissar ännu åt det, TACK!



Gällande din kommentar på min blogg, så jag tycker alltid du är bäst då du uppträder! Var roligt att vara o se premiären, har ju aldrig haft tid tidigare! :)



Kram

2009-12-10 @ 21:11:45
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: bitte

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg

Postat av: Sarah

Du liknar Idol-Tove på den här bilden :P :)

2009-12-11 @ 00:46:16
URL: http://satu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0