Stracciatella?!?!


Stracciatella (Italiano baby)...e de choklad? eller e de vaniljglass me chokladbitar? Ja nu vet ja faktist int. Snälla den som vet kan ta upplysa mig om den saken.

For ti the city me Jeba fyra tiden. Och tyvärr tyvärr köpte vi lite skolstuff. Ja ni vet, kalender, häften o sånt. 
De är med tunga steg jag går till skolan på torsdag. Inte på grund av alla skolböcker, nej på grund av att jag hoppas det skall regna så de inte känns helt onödigt att sitta där inne. Och regn betyder lite mer kläder än minishorts o topp, om de int e kvaft då såklart. För då kan jeans bli ganska varmt så då kanske det blir shorts i alla fall.

Kom i alla fall hem med en kalender(och mapp och papper och översträckningspenna) rikare  och 13 euro fattigare. Ja, vissa saker for på Gros-konto. Men då jag nu en gång nämnde kalendern kan jag ta o berätta att jag skrev upp datumen då de händer nånting under nukommande läsår. Ja, såndä datum som studentskrivningar och penkkis och sånt. Nåja, märkte att studentdimissionen inte är 29.5 som man skulle kunna tro, utan 5.6. De va väl lite underligt, att vi far en vecka in i juni. De har aldrig hänt för. Inte vad jag minns i alla fall. 

2 dagar kvar av sommarlovet. Hur dom ska spenderas vet ja int. Men nånting vilt borde man ju göra imorn i alla fall. Eller?

15.8-16.8  Satu, Ansku,Anni, Tiina

Kommentarer
Postat av: janina

vilt absolut, but what? :D

2009-08-10 @ 22:18:30
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0