Stipendier gör dig gladare om några år



Har haft en super helg i Tammerfors med Anni, Ansku och Tiina. Vi bodde på omenahotelli och hade det hur mysigt som helst. Shopping och fjnattande och prat i massor. Har man inte setts på ett år så har man mycket att prata om. De bästa av allt är att det är så otroligt enkelt att vara me tjejerna. Super helg verkligen!
Köpte en ny lederjacka, en brun. Gillar!

Idag då jag kom hem så undrade mamma om jag vet var mina stipendiepengar är som jag fick i våras. Såklart visste jag det. Jag hade tänkt använda dom då jag träffar tjejerna men glömde bort det. Sen kom hon med ett stipendiebrev från 9an. Trodde jag hade använt dom pengarna men TYDLIGEN INTE!! Har altså både stipendiepengar från 9an och från 2an oanvända. Fan va bra altså. Inte nog med det. Vi håller på och städar i gamla papper. Så hittar int mamma ännu mera stipendiepengar som jag hade glömt bort. Herregud säger jag bara! Ja kände mig pank då jag kom  hem från Tammerfors, men nehej, inte nu längre :) !!

Bilder från helgen kommer upp direkt då jag orkar lägga in dom på datorn.

Kommentarer
Postat av: janina

men LYX! tänk om jag o sku hitta pengar sådär bara! :D tack för kommentaren! ;)

2009-08-16 @ 20:15:15
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0