Star Wars


Jag köpte 6 stycken 100 grams chokladplattor i Tyskland av sorten Milka, jaa, såndä lila med en ko på. Jag intalade mig själv i butiken att inte äta alla chokladplattor själv. Och det har jag inte gjort heller. Men chokladen har tagi slut på 1 vecka. Lite dåligt känns det ju nog, men vad kan man då kossachokladen är så himla god, och jag inte är det enda chokladmonstret i denhär familjen.

Vi var me Sarah ute och gick i stan. Vackra Vasa, verkligen.

Kollade sista Star Wars filmen idag. Förr gillade jag bäst dom äldre filmerna, speciellt 6an och 4an, men nu har jag lite börja ändra min åsikt. Visst, dom äldre filmerna e ju som "riktiga" star wars, så känns det som i alla fall. Men skådespelarna känns mycket mer äkta i dom nyare, och mycket duktigare är dom också, så hela Star Wars känns int så fake då man ser på dom nyare filmerna. Men visst finns det en charm med dom gamla som ändå känns som den riktiga charmen och det riktia Star Wars. 
Nåja, glad över mina Star Wars köp i stockholm outletten är jag iaf.


Tidig väckning imorgon. Skall fara o ta hand om moffa med mamma då mommo är borta.


och så läste jag ett gammal inlägg där det bland annat lät såhär : "o jaa, sen titta ja på let's dance, o kom fram till att ja borde nog skaffa resten av Star Wars filmerna också, för har bara 3an så."

jejee nu har ja skaffat dom så nu har jag det problemet ur världen. Det där inlägget var skrivet nångon i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0