Happines is a warm gun



En 3h och 45min lång håltimme är kanske inte det man önskar sig på sitt schema, speciellt inte mitt på dagen. Sku ha vari skönt att sluta efter 3e blocke, men istället har man hål från halv 10 till kvart över 1 utan att slippa hem emellan. Blä.
Men det gick bra idag. Vi var med Ida en sväng ti mig o hämta min telefon och en sväng ti Ida och hälsa på Rondo och Tusse (hund och katt). Sen var det räkna matte som gällde.

Vi hade musikalkursen sista blocke. Nu äntligen har vi kommit framåt i handlingen så vi vet i princip hela storyn nu.

Efter sista bloke traska jag iväg till busskontoret och ladda mitt busskort. Det var hur skönt som helst att sitta i bussen och höra på hög musik och låta tankarna flyga iväg hur långt som helst. Värre blev det då jag kom hem. Mamma sa att banken hade ringt och sagt att jag glömt mitt visakort. Men hur är det möjligt? Ja ladda ju just det?!?! Ja hadde ju det. Trodde jag. Ska hämta kortet imoron från busskontore. Hade glömt dit den. Score!

Har inte fått något gjort ikväll. Bara suttit framför datorn och TVn. Är helt utmattad, jag orkar bara int göra läxor. Matte i mängder och tyska. Men jag ska väl ta mig i kragen ännu ikväll.



Kommentarer
Postat av: marigona

jaa, jag tror också det! Bara för att man är så nära betyder inte att man hånglar eller så .. jävla media :P

2009-08-20 @ 22:35:32
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0