Baka baka liten kaka.. nej paj!


Nåja, så har man jobbat med matte och förintelseuppg. samt lagat en tacopaj ikväll. Riktit lyckad blev den. I alla fall var den ätbar! Vilket inte alltid är helt säkert. Oftast då jag bakar nånting så råkar jag allti ah dom liite för länge i ugnen. Men inte denhär gången :)

Ja har kommit fram till att jag tycker det är ganska roligt att baka och kocka. De jobbigaste är att diska undan. Fy sjutton vad jag hatar att diska. Då jag flyttar hemifrån ska ja minsann ha en diskmaskin för jag tänker inte diska förhand som alla andra studeranden gör. Ja, o så ska ja skaffa en robot som kan lägga i diskmaskinen för det är också äckligt!

En grej stör på denhär datorn. Och det är att bokstäverna hoppar allti nu och då. De är denhä jäkla touchmusen! SKaffa en riktig mus till datorn Satu!

Imoron är igen en dag till halv 6. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0