Trådlöst fucking nätverk


Tisadag.

De har varit en mycket lång tisdag. Den nya perioden är helt från röven! Ja har bara massa ointressanta ämnen, o dom som skulle kunna vara intressanta, har man sedan typ en dålig lärare i.
Började dagen med tyska. Var oerhört irriterad  på läraren. Om jag sa nånting, så måsta jag upprepa allt typ 3 gånger, o ja menar, ju fler gånger man upprepar så desto osäkrare blir man ju. Nåjaa, sen då nån annan mumla svaret så ehövde int dom upprepa. Jävla skit ja blev så störd. Fast de nu kanske int va så farligt sist och slutligen, men ni vet, sånt där blir man sjukt irriterad på ibland. Speciellt om de är första blocket på hela dagen. Det är int mänskligt att hjärnan skall funka normal klockan 08.15.
Andra blocke var rella. O vad kan jag säga, etik ska väl kursen handla om.
Sedan finska, kan man få mer att göra under en kurs?! Vi har andra kurser också!
O ja, sist men INTE minst, fysik. Jag och Ida och 17 ettor. Det skulle vara helt okej annars, ´men Ida far bort efter halva kursen för hon tar den på halvkontrakt. BLÄÄ!! Får sitta tyst och uggla själv då resten av perioden.
Vi sku borda ha haft spel idag 5e blocke, men de hadde vi int, så vi slutade redan halv 3. Men som vanligt så satt jag i skolan och väntade på att slippa hem. Och somsagt så skulle de kunna vara tråkit, och jag sku ju kunna fara till stan, men de e så många andra man kan sitta  prata med, så de går ingen nöd på mig :) Dock om jag skulle ha vari ensam sku ja nog ha traska ti stan, ta de lungt, int e frivilligt i skolan om jag är ensam!

Kom hem halv 5 tiden, och somnade på soffan. Sedan sku jag vakna halv 6, men nehej, jag "försov"mig och vaknade 20 över 6 då Malin ringde. Tack för att du väckte mig!

Halv 8 va de dans, vad mer kan jag säga. Det gick bra :)

Och nu sitte rjag här. Klockan är 22.29. Pappa köpte trådlöst nätverk idag, ÄNTLIGEN. Det som nu är problemet är att han inte får de att funka. Och det finns inget som jag stör mig lika mycket på som då teknik inte funkar. Jag är nära att dra loss håret då nånting inte funkar. Jag tål ehlt enkelt bara int de.

Ikväll måst jag tidigare i säng. Ja borde int ligga uppe halva natten och läsa eclipse, men den är ju så bra! I alla fall var jag heeeelt död idag i skolan. Trodde allvarligt jag skulle somna på timmarna. men när har egentligen 6h sömn räckt för mig? Jag bara inbillar att de gör det.

Nåja, nu märker jag i alla fall att dethä inlägget börjar bli flummigare och flummigare så bäst jag slutar skriva för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0