Tjenare Tjenare, allt bra?


Lördag.

Jag gillar lördagar. De e chilldagar. O denhär dagen har också varit hur bra som helst.

Det börja med att vara på stan med Jessica W. Vi va på kaffe o prata om sånt som har lämna, de va så länge sedan sist. Vi träffa på Jeba ett varv okcså, hon skulle ti Ritz och jobba och se på Vaude!. Jag o Jesica hade de i alla fall trevligt i saluhallens café, ojaa.. int för att tala om han pojken som int kunde glo lite diskretare. Han var hur söt som helst!!

Efter de for jag hem och läste Eclipse. AAH ja döör, ja vill veta va som händer men ja vill ändå int läsa den klart!!

Nu på kvälllen har jag suttit på Amarilla med Jessica, Eve, Malin och Saara. Hur roligt som helst. Satt o skratta mest hela tiden. Sedan bar de av för dem ti baren, men jag o Jessica lämn kvar o sitta på Amarillo o käka glass. Mums vad den var god. Och mafffig. Ska nog gå på vattendiet nu ett tag, känns som om ja har ätit så myki onytttit att jag håller på att svälla igen! :) 

Jag är så trött så jag orkar int skriva nåmer. Ska bara läsa hur Kenza har de i NY först, o sen o tota. Kanske jag får bilder av Jeba imoorn som ja kan lägga hit. För såklart tog min akku slut!

Kommentarer
Postat av: öst

jaa-aa att han stirrade, vi var nog allt bra heta,hah <3

2009-04-19 @ 11:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0