Påsk annandag


Måndag.

Med ett dunkande huvu sitter jag o väntar på att pizzan i ugnen skall bli klar. Jag är så saltsugen så de e hemskt.

Har igen varit hela dagen i farten.
For till Mallan 1 tiden, satt där ti kvart över 2 och sen plockade Soffis upp mig och vi åkte till teaterbiten. Har varit där från halv 3 till kvart över 6. Oh, de där utrymmet ger mej grym huvuvärk. Så har de alltid varit. Det är så sjuttons dammigt där.

Vi laga till en scen idag i sistaminuten. Hoppas vi kommer ihåg den nu då. Fast den är nog kort så. Pjäsen har annars fått ett namn och heter Emilia. Premiär på torsdag, men ja är ändå int nervös. Kanske beror på att de känns helt som en söndag idag pågrund av att man en ledig idag men imoron är de  skola.

Tog just ut pizzan ur ugnen. Gud va ja är hungrig märker jag nu.

Resten av kvällen går väl åt läxor antar jag. No är de nu jävla roligt då lärare (kandidatjävlar) ger läxor över påsklovet. Man älskar ju bara dom ännu mer!

Nej nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0