Mina nya Raybans!



Fredag.
En oerhört rolig fredag. 
Var lite skeptisk imorse då jag vaknade, men den här dagen har faktist varit hur bra som helst. För de första ingen skola och för de andra höga höjder!

Vi starta kl 9 från skolan me hela huddinge o dom vasabor som nbu har deltagit denhä veckan. De blev nykarleby som första hållplats. Kuddnäs. Dit har man ju varit ett X antal gånger, men faktist så har ja varit så liten så ja har nog inte förstått så mycket. Däremot förstod jag mer nu, så det var nog riktit intressant.
Efter de bar de av till Klippan där vi åt och var på äventyrsbana. HUR kul som helst. Jag har allti velat göra såndä roliga äventyrsgrejjer så de har faktist vari huippu! Vi skulle klättre upp på en stock som va rakt upp i luften kanske sisådär 5 meter. Jag är INTE höjdrädd, men de där var faktist ganska skrämmande! att sen hoppa från 5 meter bara ner mot marken och bara fara fast i en lina, då tar de nog lite på modet. Men man fick värsta kicken av det så de var kul. Lika var de då man skulle gå på en vågrätt stock ungefär 5 meter från marken. Den va int stabil på nått sätt, så de va ganska svårt. Speciellt om man titta ner! Min taktik var: Ta ett steg, skrik, ett till, skrik, ett till,skrik! Sen hade vi några sammarbetsövningar och en linbana att åka i. 

Efter resan till norra österbotten bar de av tibax till Vasa och Academill och äta supergod mat. Jag är fortfarande mätt ända till öronen. 

Ikväll har jag Jeba o Jessica haft tvkväll. Vi ha käka kvarg och titta på berg flyttar in och talang. Mysiga tjejer dedär!

Fick mina rayban wayfarers på posten idag. Wuuhuu! Tack till Nadja i Sverige som sålde dem till mig! Ja gillar dom iaf stenhårt! Och visst kommer de en bild på mej me dem hit också. Alla måste få skåda denna skönhet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0