LÅNG fredag


Låångfredag.

De blidde teater för hela slanten idag. ca klockan 12 började for vi till teatern. O jaa, äntligen har vi hela storyn klar. Nu är de bara att finslipa, för om 6 dagar e de premiär. Hjälp. Det gick i alla fall bra på teatern, och vi fick in mycket skratt också. 

Efter teatern, så for jag o Jessica (ensam hemma barn)  ti Jessica och åt taco och spelade Wii och guitar hero world tour :)SKit kul tyckte jag. Wii var roligt, dock inte lika roligt att se på, men att spela va de riktit kul. Jag var int lika "bra" på alla sporter, men golfen och tennisen var roligast...jaa o boxningen. Jessica var super på att boxas! hon bara slog ner den dä typen på några sekunder! Jag ba ":O" o hon ba "poff poff"  o ja bara ":O"  och hon ba....ja ni fatta (:

Nu är jag i alla fall hemma , efter en låång dag.

Gonatt !

Kommentarer
Postat av: Jebajeejee

jag bara poff poff, o spelet bara, you win, knock out!! :D hell yeah!

dina golftalanger satt dock bra till i golf! tsihii

2009-04-10 @ 23:04:43
URL: http://jebajeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0