Idag kommer huddingeeleverna


Tisdag.

Jag är helt råddi me dagarna, men jå, de e tisdag idag.
jävligt lång dag. Faktist. Känns som om det var evigheter sedan man steg upp.
tyska,rella,finska,fysik stod det på shemat. Jåå...
På finskan gjorde vi hörfen för studentskrivningarna iår. Grejt. Annars gick de bra om man nu int sko räkna me dom dä jävla öppna frågorna. Misste ju alla mina poäng på de. Suck..
Fysiken blev choklad och internet tajm. Jag o Ida käkade salmiakchoklad och var på facebook på samma gång. Hehe, nångong måste man ju testa på de också.

Musik  block 5. Övning inför konserten som e 29.4.09 Kl 19.00 eller genrep kl. 13

Skall snart iväg till skolan igen. Klockan 18-> har vi träningar för konserten. Kanske man stöter på svenskarna också..vem vet? för dom kommer också dit ikväll. Huddingeeleverna jaa...

Men ska väl börja packa ihop mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0