Friends


Måndag. Jag gillar nog int alls måndagar!

Fast denhärmåndagsmorgonen var nog ganska bra. Jag vaknade kvart över 9, steg upp halv. Traska lite runt i huset, klädde på mig, fixa mig, laga frukost och satte mig klockan 10 framför friends. Såg ett avsnitt, och traskade sedan iväg till bussen. Hur skönt som helst!

Kom till skolan, gjorde engelskaläxan, trodde vi hade engelska, men nej,. vi hade tyska först. Nåja, int nå me de. O sen mittiallt var dagens slut. Hade kör, vilket var helt roligt. Vi hade en studerande, och hon var nog riktit duktig. Och vi sjöng en mycket fin sång. Trallala.

Kom hem kring 5, satte mig framför friends. Och har titta på de sen dess. Tjohoo för friends!

Ikväll hade ja tänkt fara ti gymme, men nu mittiallt har jag absolut ingen ork. Så fundera om jag skulle ta o fara på dans på onsdag istället. Och sedan fast torsdag, fredag lördag söndag.. :)

kanske jag skulle idag ta o skriva mail ti min spanjor, och fråga hur hon har det..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0