Brinnande kropp


Måndag

Kanske int den bästa start man kan få på en ny vecka men de måst v'l hända de nångong också.

Vaknade kl. 4 av att jag höll på att brinna. I alla fall kändes de så. Fösökte somna om men de gick int heller.
Traskade ner till köket och drack lite apelsinjuice och mjölk. Bestämde mig för att mäta feber, jepp, stegring hette de.
Tog en burana och gick o la mig igen. Nästa gång vaknade jag kallsvettandes klockan halv 10. Bestämde mig ändå för att fa till skolan.
Väl framme promenerade jag o Mallan till Vasabladet. Lade in en puff om vår konsert som är på onsdag, o de gick smärtfritt.

Tyskan o engelskan gick nu som de gick. Oh va jobbigt. känns som om jag är så mycke efter pga alla frånvaron från rellan o engelskan o allting. BLÄ!

Har iaf bestämt mig för att inte bli sjuk, fast ja känner mej så. Fy för feber och annat skit.

Ikväll ska ja nog ta o lägga in lite bilder hit från de gågna läsåret, som snart snart snart är över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0