Älska ipod


Onsdag.

Hmm, ja borde nog sova mer under nätterna! Jag är dödstrött på mornarna och under hela skoldagen, jätte jobbigt, verkligen! Men då den dä jävla bra eclipse boken, jag måst ju bara läsa den!

3e dagen på hela perioden, och somsagt så gillar jag int den alls. Tråkiga ämnen som bara den.
Idag hade vi rella och finska. Nåja, det var nog inte så jobbigt. Men ja gillar int tisdagar och torsdagar. Dom är verkligen pain!

Hade barnjumppa klockan 5. Och det var nu som de brukar vara. Klockan tickade ganska långsamt idag. Men nog är dom ju söta de där ungarna ibland.

Efter jumppan kom i alla fall Ida hit för klcokan 7 bar de av till skolan på STUDENTEXAMENS INFO...WUHUUU!!! ABI 10. Snart e gymnaiset slut och livet börjar! Nåja, nog har de ju vari bra hittills. Men så jäkla skönt att få bestämma helt och hållet vad man kommer göra av sitt liv.
Nu är jag bra såå into att skriva skitbra i alla studentskrivningar, och helt enkelt bli fri!

Nu på kvällen så kom min kusin hit. Sarah kom också annars hem idag över påsken så de är skojjigt.
Vi åt massa onyttigt och satt och pratade. 
Och sedan får man ju inte glömma sarahs vilda katt Titioo. Ljuvlig men ack så vild. har redan klösmärken. Men nåja, har man inte sin egen katt i närheten  ( :( ) så måste man ju bråka med någon annans.

Finally har vi fått trådlöst nätverk hit hem och den funkar också. über skönt. För nu kan jag ta med datorn vart jag än går, och nete funkar överallt. Likaså med min IPod. Jag älskar den!

Nåja, borde välja låt till morgondagens spel. Eller före 12 ska låtarna vara in. Huh huh vad skall jag välja?

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0